اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۹۲۷
زیدان: بازگشت به مربیگری؟ فعلاً خبری نیست!
سرمربی پیشین رئال مادرید درباره احتمال بازگشتش به عرصه مربیگری سخن گفت.
۱۰:۲۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

زین‌الدین زیدان که شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری نمایشی که به مناسبت صدمین سال مالکیت خانواده آنیلی بر باشگاه یوونتوس تدارک دیده شده بود، شرکت کرد و دراین بازی موفق به ثمر رساندن یک گل هم شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: قطعاً با بهترین فرم و شکل خودم در اینجا حضور پیدا نکردم، اما مشکلی نیست. زیباترین چیز اینجا بودن در کنار هواداران و خانواده یوونتوس است. برای ما که بازنشسته شده‌ایم و سپس فرصت بازی اینچنینی فراهم می‌شود، دیدن هواداران لذت‌بخش است.

هافبک پیشین یوونتوس که از زمان پایان همکاری‌اش با رئال مادرید در تابستان 2021 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته، درباره احتمال بازگشت به مربیگری و مقصد بعدی‌اش اظهار داشت: هیچ خبری نیست، فعلاً چیزی نیست. من از بودن با خانواده‌ام لذت می‌برم و سپس خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. تا زمانی که من مربی هستم، همیشه شایعات در مورد آینده حرفه‌ای‌ام وجود خواهد داشت. خواهیم دید در آینده چه خواهد شد. بسیار خوشحالم که این شب را با خانواده یوونتوس سپری کردم.

 

در این بازی نمایشی به غیر از زیدان چهره‌هایی همچون ماسیمیلیانو آلگری، آنتونیو کونته، مارچلو لیپی، آلساندرو دل‌پیرو، میشل پلاتینی، ادگارد داویدز، ماریو مانژوکیچ، فابریتزیو راوانلی، آنجلو پروتزی، کلودیو مارکیزیو و پاتریس اورا حضور داشتند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری